Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

U Fenix 7x odešlo v záruce tlačítko - výměna za nové. U těchto po záruce také porucha (jiného) tlačítka - nabídka nákupu Fenix X Pro či Epix 2 za polovinu (včetně jakéhokoli řemínku). Tak pochopitelně jsem vzal MIP a řemínek Carbon Gray DLC Titanium. Vše řešeno v Garmin Evropská.
Vaše jméno, přezdívka: 
Kubas

Měl jsem Instinkty l i 2 solar, ale oboje jsem reklamoval kvůli špatně chodícímu barometru nebo vyvíjející se baterii Teď mám zrovna na reklamačce forerunnery 255 kvůli tlačítkům. Spodní pravé se začlo při aktivitě mačkat samo, horní pravé zlobilo už od začátku, občas reagovalo až na druhý pokus. Mám pocit, že reklamují garminy v jednom kuse...ale stejně není kam moc jít, takže co už
Vaše jméno, přezdívka: 
Brůča

Kamarád měl problém s barometrem na FR 955, výměna za nový kus. U některých aktivit měl u výšky prostě rovnou čáru.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Tak já na F7 vadný pixel - výměna za nové. A F7Pro jsem reklamoval hned po koupi asi dvakrát nebo třikrát po sobě. Měl jsem bordel ve snímači, jakoby černý kus termo lepidla, v servisu mi řekli že to tam být nemá a nezaručí mi správné měření tepu. Až třetí nebo čtvrté (když mi je osobně vybrali v servisu) byly v pořádku. Věřím, že to tam má spousty lidí, ani o tom neví. Nedívejte se na snímač, já vás varoval :-D
Vaše jméno, přezdívka: 
Honza1

Zajímalo by mě dle zkušeností, jak hodinky reklamujete přímo u Garminu. Kupoval jsem je v prodejně Černý Most a hned druhý den jsem je byl reklamovat kvůli vadě displeje a dali mi hned na prodejně nové. Teď bych chtěl hodinky reklamovat kvůli značným dvojklikům u tlačítek start a back, a jde mi o to, jestli je lepší hodinky zaslat poštou na Evropskou nebo si tam osobně zajít a problém jim popsat, nebo jestli řešit problém prvně se servisem garmin přes email( i když zrovna tohle je někdy na dlouho )
Vaše jméno, přezdívka: 
vs


Já to vždy řešil poštou, protože nejsem z Prahy... 2× přes prodejce, 2× přes Garmin přímo (viz jiný příspěvek).
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Měl jsem Fenix 7 Pro cca 8 měsíců a mechanika tlačítek proti Venu Sq (reklamováno) a Forerunner 255 naprosto super. Po měsíci od prodeje jsem si koupil Fenix 7 Pro Sapphire solar, protože jsem chtěl odolnější sklo, a tam cca po čtrnácti dnech se chod některých tlačítek dost změnil. Mechanicky je chod daleko měkčí a nepravidelný. Tlačítka se docela hýbou. Prostě proti předchozím dost velký rozdíl. Ale vše zatím funguje. Takže bych neřekl, že u 7 Pro jsou jiná vylepšená tlačítka. Spíše kus od kusu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Martin

Měl jsem v ruce Epixy Pro 51 mm a F7X Pro, oboje v safíru, a mechanika naprostá pecka. F7X Pro má konzistentní mechaniku i po roce a půl. Toť zkušenost moje...
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

To je dobře, že Vám tlačítka fungují správně. Uvidím, jak se chod tlačítek bude vyvíjet časem a kdyžtak půjdou na reklamaci. Bohužel mně není jasné, jak v dnešní době může mít Garmin s tlačítky problém. Celkem mně to mrzí. Jinak super sporttester.
Vaše jméno, přezdívka: 
Martin

Ale o to hůř mi fungují ostatní hodinky, třeba FR 255, to je dost hrůza, Epixy celkem jdou, ale ani druhý kus není o moc lepší než ten první. A pokud si pamatuju na F7 a F7S, co jsem měl v roce 2022, tak u nich to byla také docela tragédie.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Ty hodinky/EDGE kupujete a reklamujete přímo u Garminu (Evropská, CČM, ..), nebo je reklamujete přes nějakého prodejce (Alza, ...)?
Vaše jméno, přezdívka: 
Jiří Sladký

Jak co... Edge 1030 jsem reklamoval přímo přes Garmin, I2X přes Alzu, Epixy přes Pulsmetry a F6X také přes Garmin. Dříve jsem kupoval primárně přes Garmin, teď už přes Pulsmetry a výjimečně přes Alzu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Mě začal na F7 Solar zlobit dotyk displeje, vrácený peníze a koupě F7 Pro, kterým za měsíc umřel displej :D Pak výměna a zatím už dlouho ok. Vždy to trvalo cca 14 dnů. Prvně jsem měl VA3, kde mi vypadla taková kovová miska uchycení osičky, dělo se to běžně, pak jsem ji ale ztratil a to k mému překvapení byly hodinky vyměněny za nové. Takže vlastně u každých hodinek od Garminu co jsem měl, byla reklamace... smutné. Na druhou stranu až na dobu bez hodinek, mě to tak neštvalo, zase člověk měl místo těch poškrábaných nové a u F7 jsem si polepšil vůbec :)
Vaše jméno, přezdívka: 
Pee

Reklamoval jsem asi po půl roce Fénix 6, přestalo reagovat tlačítko. Dostal jsem nový kus, takže za mě ok.
Vaše jméno, přezdívka: 
Matěj
Zpět na článek