Minuty intenzivní aktivity: Co dělat, když nefunguje automatika

20.2.2021
Také se vám počítají minuty intenzivní aktivity špatně? Nebo vůbec? Problém může být v tom, že automatický výpočet selhává...
Minuty intenzivní aktivity

Minuty intenzivní aktivity aktuálního týdne se zobrazují v doplňku Můj den


Celou dlouhou dobu mi funkce počítání minut intenzivní aktivity (více ve starším článku) pracovala správně. Jak na hodinkách Vivoactive HR, tak Forerunner 935 či Fénix 6X Pro Solar. U posledně jmenovaných se ale po nějaké aktualizaci (okolo č. 11) minuty intenzivní aktivity přestaly počítat - resp. dostal jsem tu a tam nějakou minutu za to, že jsem se při aktivitě dostal do zóny Z5 (cca 160 plus).  

Dlouho jsem pátral, proč tomu tak je, až jsem vyzkoušel postup z příspěvku na Facebooku - místo automatiky, která zjevně nefungovala, jsem nastavil manuální výpočet MIA. V aplikace Connect - Zařízení - Sledování aktivity - Minuty intenzivní aktivity jsem zapnul počítání podle zón srdečního tepu. Zde si můžete i nastavit, která zóna se počítá jako střední a která jako vysoká.

Nechal jsem zde původní nastavení Z2 a Z3 a hle, MIA se najednou začaly počítat - a dokonce výrazněji, než jsem čekal. Za aktivitu zde zveřejněnou jsem dostal 233 minut (už předtím jsem měl 57). To by odpovídalo - aktivita trvala necelých 120 minut. Pokud se vám to zdá moc, můžete nastavit střední intenzitu na Z3 a vysokou na Z4, což imho realitě odpovídá více.

Každopádně je zvláštní, že u hodinek Forerunner 935 tato položka v menu chybí, takže zde je třeba se spolehnout na automatiku. Na druhou stranu u těchto hodinek to funguje bez problému, tak to není třeba řešit.  


Diskuse k článku (0)