První dojmy: Navigace Edge 540 s novými funkcemi, prostředím, průvodcem stoupání a delší výdrží

24.4.2023
Nová generace malých navigací Edge 540 a 840 přichází téměř po čtyřech letech a ač to na první pohled nevypadá, jde o výraznou evoluci. Oba modely vypadají zcela shodně, dostaly solární dobíjení a parádní výdrž
Edge 540 vs. Edge 1040

Na řídítkách je navigace Edge 540 kompaktnější a sedí jako přibitá, Edge 1040 je přece jen větší a při jízdě se trošku pohybuje. Na pevném předsunutém představci je to určitě lepší


Obě novinky jsou k dispozici v základní a solárním provedení, a vypadají v podstatě stejně – na první pohled od sebe Edge 540 a Edge 840 nerozeznáte. Zatímco dříve měla ovládací tlačítka jen verze 5x0, dnes se dá čistě tlačítky ovládat i Edge 840. Ne, že bych chtěl ovládat navigaci čistě tlačítky, ale ta možnost, že si můžu při jízdě přepínat obrazovky bez použití dotyku, je hodně lákavá. 

Představení: Cyklonavigace Edge 540 a Edge 840 s novými funkcemi, prostředím a solárním dobíjením 

Toto bych ocenil na Edge 1040, kde je jednotlivé obrazovky nutno přepínat pomocí dotyku, což je problém především v zimě v tlustých rukavicích, ale i na jaře a na podzim – mám několik zimních modelů rukavic, které na dotyk reagují velmi špatně. Resp. dotyková obrazovka reaguje špatně na tyto rukavice. A dvě tlačítka pro přepínání obrazovek by tak byla doslova spásou.

Dotyk? Nedotyk

Faktem je, že nové uživatelské rozhraní, s kterým přišla poprvé navigace Edge 1040, je parádní. Jde o jakousi kombinaci mobilu a hodinek Garminu. A je vidět, že byla navržena primárně pro dotyk. Když jsem před léty testoval Edge 520, ovládání pomocí tlačítek mi naprosto vyhovovalo. Předtím jsem měl ještě Edge 705, který se navíc ovládal pomocí joysticku, a to bylo také na pohodu.

Jenže s Edge 540 přichází problém: Jak upravit dotykové uživatelské prostředí tak, aby se dalo ovládat i tlačítky? Odpověď zní: špatně. Ani po několika dnech si na ovládání Edge 540 nemůžu úplně zvyknout, narážím na nelogičnosti a nedomyšlenosti. Nejprve jsem si myslel, že je chyba ve mně a že se jen nedokážu přizpůsobit. Když si totiž člověk zvykne ovládat určité uživatelské prostředí dotykem a pak se jej musí naučit ovládat tlačítky, je jasné, že to nebude snadné. 

Když jsem ale o podobných potížích s ovládáním četl i v testu DC Rainmakera, tak je jasné, že to není chyba ve mně, ale v ovládání. Špatně se například dostanete k sekundárním doplňkům při jízdě, které na dotykovém Edge jednoduše stáhnete gestem shora, problémy mám s funkcí Climb Explorer (viz…), neustále přemýšlím, zda je daná funkce dostupná krátkým stiskem či podržením, několikrát jsem si omylem zastavil jízdu, když jsem se potřeboval prstem opřít o druhou stranu přístroje, abych vytvořil protitlak atd. 


Velká recenze Edge 1040:


Solár za příplatek

Ale to fakt hodně předbíhám, pojďme zpátky na začátek. Základní model Edge 540 je nabízen za 9 590 Kč, což je o dost více, než za kolik se začala prodávat cyklonavigace Edge 530 (7 990 Kč). Solární provedení je pak dostupné za cenu 11 990 Kč a za stejné peníze si můžete pořídit balení Bundle, které k základnímu modelu přidává hrudní snímač HRM-Dual, snímače rychlosti a tempa. Což není úplně špatná nabídka, samostatně byste za všechny tři senzory zaplatili o něco více. 

Edge 840 pak v základu stojí 11 990 Kč, tedy to samé, co Edge 540 se solárem, za verzi se slunečním dobíjením pak zaplatíte 14 490 Kč. A to samé dáte za sadu Bundle. Pro srovnání, základní provedení Edge 1040 pořídíte za 14 990 Kč (doporučená koncovka), se solárem pak ta 18 490 Kč. Verze Bundle pak stojí 17 490 Kč. Zatímco u Edge 540 a 840 si za solární model připlácíte 2 500 Kč, u Edge 1040 je to 3 500 Kč. A to je zde solární dobíjení méně efektivní.

Vysoký, široký a malozraký 

Když jsem ukázal Edge 540 kolegovi, co má Edge 520, tak jeho první reakce byla: „Ty jo, to je nějaký velký.“ Já jsem měl přitom naprosto opačný pocit. Ono záleží, z jakého pohledu se na tento model díváte. Jestli z pozice majitele předchozích modelů Edge 520/530 nebo z pozice uživatele Edge 1040. Pravdou ale je, že Edge 540 je vyšší a hlavně širší – původní navigace E530 má 82 × 50 mm, nová pak 85 × 58 mm. Tloušťka zůstala stejná, 20 mm. A Edge 520 je ještě menší (má i menší displej) – a to 73 × 49 mm.  

Tip: Cyklonavigace Edge 530 a Edge 830 s novými funkcemi a větším displejem

Důvod je jasný, Garmin potřeboval více místa okolo displeje pro umístění solárních panelů. Ty jsou umístěny jak nad a pod displejem, tak i na bocích. A to je rozdíl oproti Edge 1040, která má soláry jen nad a pod displejem – za to zde mají více prostoru. Opticky je zkrátka Edge 540 hodně tlustý, protože při stejné tloušťce (pouze jeden a půl milimetru navíc) je Edge 1040 výrazně delší a má užší okraje po stranách displeje (protože má širší displej).

Obě provedení, jak se solárním nabíjením, tak bez něj, jsou stejně velká, takže u základního modelu jsou opticky okraje hodně široké a displej působí maličký. A on vlastně maličký je, má jen 2,6“ (Edge 520 dokonce jen 2,3“), což vynikne zejména ve srovnání s displejem Edge 1040 o velikosti 3,5“. Přiznám se, že jsem si na menší displej zvykal několik dnů a stále mi přijde malý, a to zejména kvůli řadě omezení při zobrazení dat.  

Mimochodem, Edge 1040 se nabízí s praktickým silikonovým obalem, který může ochránit jak navigaci, tak částečně displej při pádu. Ten ale u Edge 540 nenajdete. V balení je kromě samotné navigace, nabíjecího kabelu USB-C předsazený držák a dva držáky na gumičku. Klasika. 

Automatika se hodí v lese

Krycí sklo je minerální, Garmin neuvádí konkrétní model, ale půjde o něco běžnějšího, než je Gorilla Glass DX. A je to vidět, i základní model bez dotyku a soláru se leskne více než hodinky s Gorilla DX (např. Fénix 6X Pro Solar). Ale je to výrazně lepší než u Edge 1040 Solar, kde je navíc dotyk a solár – každá vrstva navíc parametry displeje jen zhoršuje. Displej na Edge 1040 Solar je tak méně kontrastní, barvy nejsou tolik jasné a celkově se to celé leskne jako psí kulky. Z tohoto pohledu je základní Edge 540 jistě skvělou volbou.

Displej má (jak je to běžné u Edge) automatické podsvícení, takže jak vjedete do stínu nebo do lesa, ihned se rozsvítí a svůj jas přizpůsobí okolí. Díky tomu není tolik třeba odlesky řešit v tmavším prostředí, jako je právě les. Ale podsvícení je v automatickém režimu slabší než na Edge 1040, a to citelně. Navíc Edge 1040 reaguje na okolní světlo rychleji - podsvícení se aktivuje dříve než na Edge 540. Venku je to pak přesně opačně, displej Edge 540 je jasnější.

Přechod ze starších modelů

Hodně se mi líbilo nastavení celé navigace. Stejně jako u Edge 1040 se při prvním zapnutí a spárováním s aplikací Connect pomocí QR kódu (super rychlé) se z Connectu načtou data všech profilů a přenesou snímače, takže vlastně nemusíte nic dělat ručně. Jediné, co jsem musel udělat navíc, je doinstalovat datové pole MyEDGE 2 z Connect IQ. A mimochodem, snímače lze do navigace přenést i posléze, nejen při prvním připojení. 

Po vzoru nových hodinek lze kompletní nastavení provádět přímo z aplikace Connect. Zatímco u dotykového modelu to je lepší dělat přímo v navigaci, bez dotyku je možnost nastavit navigaci v mobilu je daleko lepší a pohodlnější. 

 

Nové uživatelské prostředí

Jak už jsem zmínil na začátku, zcela nová je po vzoru Edge 1040 úvodní obrazovka. Jediné, co zůstalo, je možnost volby jízdního profilu. Vše ostatní nahradily doplňky po vzoru hodinek. Základním, který nelze vypnout, je poslední jízda se stručným přehledem a mapou, z dalších jsem si na úvodní obrazovku vybral navigaci, trénink, historii, notifikace, počasí, východ a západ slunce, minuty intenzivní aktivity a stav tréninku. 

Parádní je zejména doplněk Počasí, který ukazuje vše, co hodinky: teplotu, denní maximum a minimum, rychlost větru a předpověď na další hodiny. Historie aktivit má sice ve zkráceném výpisu stejná data jako hodinky, tedy počet aktivity jízd na kole, běhu a plavání, ale dále už je to stejné jako dříve. K dispozici jsou i souhrny, ale ty se nesynchronizují přes Physio TrueUp, takže vidíte jen to, co jste najezdili s Edge 540. Zatímco na hodinkách jsou vidět vaše aktivity po týdnech a po měsících, zde vidíte jen jízdy v různých profilech (silniční, horské, uvnitř…). 

Doplňky na druhou 

Další doplňky jsou dostupné nejen z hlavní obrazovky, ale také při jízdě. Zatímco na dotykových modelech se stahují shora swipe gestem, zde se zobrazí poté, co dojedete v hlavním menu pomocí tlačítka až úplně nahoru. Jinak jsou doplňky shodné s dotykovými modely, jen se nepřepínají swipe gestem zleva doprava, ale pohybem tlačítky nahoru a dolů. 

Na první obrazovce si můžete přepnout jízdní profil, dostat se do nastavení, vidíte stav nabití baterie a můžete si rovnou zapnout úsporný režim a také sílu satelitního signálu, Když vyberete ikonu se signálem, rovnou se dostanete do nastavení satelitů a můžete si přepínat mezi GPS, více systémy a více pásmy (dual band GPS) – nebo satelitní přijímač zcela vypnout.

Dalším doplňkem je počasí, není ale tak podrobné jako doplněk v hlavním menu, ale pro rychlou orientaci to stačí – vidíte teplotu, denní maximum a minimu, pravděpodobnost srážek a směr a rychlost větru. Další jsou pak live segmenty Strava či notifikace z mobilu, pokud je připojena kamera Virb, uvidíte zde ovládání Virbu, jsou-li připojena světla, ovládáte je rovněž odsud. A dokonce odsud můžete ovládat i hudbu v mobilu, což se může při jízdě hodit.  

Nějak mi ta tlačítka nesedí

Tlačítkové ovládání bylo v pohodě na Edge 520 a 530, ale s Edge 540 si dle mého názoru moc nerozumí. Celkem je tu sedm tlačítek, dvě spodní slouží jen pro spuštění a zastavení aktivity a start nového kola (lap), levé horní pak pro vypnutí či zapnutí. To je stejné jako u dotykového modelu Edge 1040, kde se vše ostatní řeší dotykem (nebo staršího modelu Edge 830, který je také ryze dotykový).

Pro vlastní ovládání navigace slouží další čtyři tlačítka, vlevo jsou dvě pro pohyb nahoru a dolů, vpravo pak tlačítko pro vstup do menu a pro pohyb zpět. To je podobné jako u hodinek (a předchozích modelů). Bohužel tím, jak je navigace umístěná na řídítkách, jsou tlačítka hůře dosažitelná. Zatímco ruku s hodinkami si nastavíte podle potřeby, u cyklonavigace to možné není.

Navíc při mačkání tlačítek si potřebuji navigaci zapřít, aby se nehýbala (přece jen držák na gumičkách není nejpevnější), a často se mi stávalo, že jsem při tom zmáčkl tlačítko, které jsem zmáčknout nechtěl. Buď jsem si aktivoval nové kolo (lap), nebo vypnul aktuální jízdu. To se mi povedlo několikrát u testu ClimbPro,  kdy jsem chvílemi začínal být poněkud nevrlý. 

Když chcete doplněk Průzkumník stoupání spustit, je potřeba stisknout tlačítko menu a vybrat z menu Doplňky – není to první položka, ale až několikátá. Záleží totiž na tom, zda je aktivní navigace či z jaké datové obrazovky jste do menu vstoupili. Toto „jízdní“ menu je totiž kontextové a mění se; neplatí tak, že by Doplňky byly na stále stejném místě, a proto se při vstupu do nich musíte dívat na displej. Na dotykovém modelu stačí jen swipe gesto shora a je to.

Dotyk + tlačítka = ideál

Na ovládání tlačítky je ale super jedna věc – a to přepínání obrazovek při jízdě. To se hodí, když máte rukavice, které si s dotykem nerozumí. Ale všecko ostatní se mi ovládá lépe dotykem, tedy pokud mluvím o velkém displeji Edge 1040, kde je všecko dostatečně velké a dobře se na ikony trefuje i při jízdě. Na maličké navigaci Edge 840 to bude jistě horší (dobře si pamatuji na test Edge 820), ale zase máte k dispozici i tlačítka.

Ačkoliv jsem Edge 840 nezkoušel, dokážu si představit, že je to ideální kombo ovládání. Můžete si vybrat, zda se vám v aktuální situaci hodí více tlačítka nebo dotyk. Je škoda, že tuto možnost nemá také Edge 1040, aspoň tlačítka pro přepínání obrazovek při jízdě by se mi tu a tam hodila, už jen proto, že bych si zpocenými prsty nepatlal za jízdy displej a ten tak zůstal čitelný. S tím, jak se leskne, jsou otisky prstů další vrstvou, s kterou se světlo musí vypořádat.


Velká recenze cyklonavigace Edge 820 


Nové funkce

Z nových funkcí potěší především upravený Stav tréninku, který se navíc konečně synchronizuje s hodinkami, dále Výdrž/Stamina, vylepšené tréninky, které se zobrazují v kalendáři, a jejich plánování vč. Power Guide (navígace vám rozplánuje watty pro celou jízdu, abyste dosáhli požadovaného výkon/času). Všechny pak potěší přesnější GPS vč. multibandu (+ SatIQ) či spolupráce se Stravou, Komootem, Training Peaks a dalšími aplikacemi. 

Nepřehlédněte: Stav tréninku 2.0: Přepracovaná metrika bere v potaz více fitness ukazatelů + kompletní synchronizace

Najdete tu také minuty intenzivní aktivity, což se hodí tehdy, pokud nemáte hrudní pás s offlajn záznamem tepovky – HRM-Pro/Pro Plus, ale starší HRM-Run/Run2 nebo HRM-Dual. Díky tomu nejenže získáváte MIA, ale data tepu se ukládají do denního přehledu. Z navigačních funkcí pak oproti Edge 840/1040 chybí možnost zadávat cíle přímo v navigaci, trasu si musíte plánovat předem. Tohle všechno si ale nechávám až na recenzi. 

Čtěte dále: Minuty intenzivní aktivity: Hodinky, cyklonavigace, specifika, nastavení a omezení. Kompletní průvodce

ClimbPro nově detekuje stoupání

Všechny tyto funkce se objevily už v Edge 1040 a modely Edge 540 a 840 je v podstatě jen zdědily. Jedinou velkou novinkou je ClimbPro Free-Ride – tedy funkce, která ukazuje aktivní stoupání bez nutnosti předem pánovat trasu. Už navigace Edge 1040 přišla s vylepšením této funkce, které přidalo na barevnosti různých sklonů stoupání, to byla ale spíše jen drobnost. Oproti tomu tato novinka je naprosto zásadním vylepšením jízdy. 

Tip: Funkce ClimpPro přehledně ukazuje, kolik stoupání vás čeká a jaká budou

První částí je funkce Climb Explorer, o níž jsem psal před pár dny, článek ještě budu aktualizovat o detaily, na které jsem přišel posléze. Ať jste kdekoliv, z doplňku Climb Explorer (Průzkumník stoupání) si zvolíte vyhledaná stoupání v okolí a ně se necháte navigovat. Je to úplně standardní navigace, která začne uprostřed jízdy – trasa se ukáže na mapě a aktivuje se datová obrazovka ClimbPro, pokud ji máte zapnutou. Stoupací data se navíc ukazují na mapě, pokud to máte nastaveno (to je stejné jako u běžné navigace). 

Tip: ClimbPro Explore: Detekce stoupání v okolí na nových modelech Edge 540, 840 a také Edge 1040

Druhou částí této aktualizace je neustálé vyhledávání stoupání v okolí automaticky – prostě kdykoliv se ukážete v okolí nějakého kopečku, zobrazí se obrazovka ClimbPro s mapou a vy můžete vyrazit. Pokud toto stoupání není na vaší trase a vy jej minete, obrazovka ClimbPro zase zmizí. To samé se stane, když na stoupání sice vyrazíte, ale časem z něj uhnete – opět ClimbPro skončí. 

Pokud ale odbočíte na jiné stoupání, které je v databázi (což je vidět na mapě), ClimbPro stoupání přepočítá a bude pokračovat na odbočce. Obrazovka ClimbPro je oproti dřívějšku přepracovaná, nyní ukazuje navíc mapu, kde vidíte i trasu stoupání, což je velmi praktické. Zatímco na Edge 540 je to takové nahuhňané kvůli malému displeji, na Edge 1040 to vypadá parádně. Nové funkci budu věnovat samostatný článek, je to na delší povídání.  

 

Všechny mapy světa. Ale s omezením

Stejně jako u modelů Fénix 7, Epix nebo Forerunner 955 získáváte s Edge 540 mapy celého světa, nejste tedy omezeni jako dříve na svůj region. Správa map funguje stejně jako u hodinek, v aplikaci Express si vyberete mapu, kterou chcete do navigace nahrát, a je to. Protože ale má navigace v základu jen 16 GB, což je zatraceně málo při současné velikosti map, vejde se do ní jen jeden z regionů cyklomapy Evropy – ta je nahraná už při koupi. 

Pokud chcete jiný region nebo mapu, musíte tu stávající smazat. Docela nepraktické. To Edge 840 už je na tom s 32 GB podstatně lépe, tam se vejde celá Evropa. Ta má včetně dat se stoupáním (na to je speciální mapa) celkem 20 GB – to je rozdíl oproti hodinkám, kde má topo mapa Evropy okolo 12 GB. A premiantem je pak Edge 1040 Solar, kde máte k dispozici 64 GB. Ta už dáte všechny mapy, které Garmin nabízí, a ještě vám místo zbude. 

Nepřehlédněte: Jak spravovat mapy přímo v hodinkách a z aplikace Express v počítači (návod)

S navigací dostanete i českou mapu Topo Czech verze 5, bez které si ježdění nedokážu představit. Ta se instaluje rovněž přes aplikaci Express, a to pomocí dodaného kódu. Ten je pak pevně svázán s konkrétní navigací. Od jisté doby se ale změnil grafický styl mapy, nyní je lesní zelená spíše tyrkysová a jsou hodně výrazné vrstevnice, takže to často mate – pletu si je s cestami. Navíc pátá verze je tak nějak víc zaplněná – zelená se ukazuje i tam, kde není. Dříve mi mapa připadala přehlednější (méně zaplácaná zbytečnostmi) i graficky hezčí. 

Poznámka: Na obrázcích je vidět topo mapa Evropy, Topo Czech jsem získal kvůli problém s distribucí prvních kusů až dodatečně. Stejný problém měly i hodinky Forerunner 965 (kde už je také TopoCzech 5).

Každopádně i přes tuto výhradu je zobrazení mapy na velkém displeji parádní a velmi přehledné a když jedete do neznámého terénu, hodně to pomáhá. I když jsou zobrazeny navigační instrukce a dvě datová pole, stále je toho na mapě vidět více než na hodinkách. Pokud nepotřebujete mít zobrazena data všech různých metrik, se dvěma datovými poli si vystačíte. Já tu mám vzdálenost a tepovku. 

Solár přidá až 25 minut

Aby bylo dost prostoru pro solární nabíjení, jsou obě navigace při stejné úhlopříčce o něco větší - solární proužky nejsou jen nad a pod displejem jako na Edge 1040, ale dokonce i po stranách. Proto jsou oba modely nejen vyšší, ale i širší než Edge 530/830. Zkrátka stejně jako se oproti Edge 1030 zvětšil model Edge 1040, zvětšily se i Edge 540 a 840. V ruce působí tak nějak „tlustě“; to už jsem ostatně zmiňoval dříve. 

Solární nabíjení by mělo přidat až 25 minut na každou hodinu, kdy na displej svítí alespoň 75 000 luxů. Moje zkušenost se solárem na E1040 ovšem jasně ukazuje, že tohoto dosáhnete jen výjimečně. To musí být opravdu azurové počasí. Stačí, aby se slunce schovalo za mraky, nebo abyste vjeli do lesa či si stínili vlastním tělem (stočíte se směrem sever) a přínos soláru je mizivý.

Pokud ale je opravdu azuro a vy se pohybujete primárně na silnici, pak je přínos soláru znatelný. Při jedné takové jízdě s Edge 1040 se mi podařilo během jízdy trvající 3:15 h získat prodloužení výdrže o 1:10 h díky soláru (a tedy 20 minut na hodinu jízdy, což odpovídá údajům Garminu). Účinnost byla 98 %, čili většinu času na navigaci svítilo slunce. A díky tomu byla spotřeba Edge 1040 jen jedno procento na hodinu, což je parádní. Ale to se mi fakt stává málokdy. 

Čtěte dále: Test výdrže Edge 1040: Dlouhá, opravdu dlouhá. A se solárním nabíjením ještě lepší

Pokud se rozhodnete pro model bez soláru, což by bylo při výši příplatku pochopitelné, můžete i tak počítat s výrazně delší výdrží než u starších modelů. Garmin udává až 42 hodin při nenáročném použití (tj. bez aktivní navigace a s minimem připojených senzorů), což je více než dvojnásobek oproti Edge 530 a 830, a 26 hodin při použití náročném (více satelitních, systémů, mapa, navigace…).

Moje praktické zkušenosti ukazují, že při běžné jízdě ubývala dvě procenta za hodinu (tj. 50 hodin celkem), při hraní si s ClimbPro a navigací pak tři procenta (tj. 30 hodin celkem). ČIli výdrž je parádní i bez soláru, rozhodně nebudete dobíjet po každé jízdě jako kamarád s Edge 520.

Líbí? Nelíbí? Zatím ještě nevím

Na nějaké konečné hodnocení je ještě brzy. U modelu Edge 1040 jsem měl jasno hned na začátku a byl jsem z novinky nadšen, protože jde o evoluci modelu Edge 1030, který jsem předtím používal pět let. To na model Edge 540 si zvykám a ještě chvíli zvykat budu. 

Proč? Jednak mi malý displej mi nepřijde úplně komfortní, jednak ovládání pouze tlačítky není úplně domyšlené. Jasně, pokud při jízdě jen přepínáte obrazovky, je to v pohodě, nic víc než tlačítka nahoru a dolů vlastně nepotřebujete. Ale jakmile chcete něco složitějšího a nedejbože za jízdy, třeba pracovat s doplňky jako je Průzkumník stoupání, už je to horší a dotyk by se fakt hodil.

Ačkoliv jsem byl dříve proti ovládání dotykem, časem se cyklonavigace staly natolik komplikované, že dotyk ovládání výrazně usnadňuje. Také si nejsem jist, jestli budu v delším časovém horizontu spokojen s tak malým displejem, když jsem si zvyknul na Edge 1040. Zejména u ClimbPro a datového pole My Edge 2 mi přijde malý.

Každopádně je Edge 540 pro jízdy na kole určitě vhodnější než hodinky, a pokud primárně jezdíte na kole jako já, je kombinace běžných hodinek (např. Forerunner 255) a navigace lepší než jedny supermegaultra hodinky. Protože ty budou vždy kompromisem. A navíc verze E540 bez soláru má o řád méně odlesků než Edge 1040 se solárem (a pro Edge 840 to bude platit také).

Počítám, že během dvou třech týdnů publikuji klasickou plnotučnou recenzi a do té budu zkoumat a jezdit. 

Stručné parametry Edge 540/540 Solar

  • Rozměry: 57,8 × 85,1 × 19,6 mm 
  • Hmotnost: 80/85 g (běžná/solární verze)
  • Úhlopříčka displeje: 2,6" 
  • Rozlišení displeje: 246×322 px 
  • Typ displeje Edge 540: nedotykový, senzor jasu
  • Kompas: magnetický 
  • Satelitní přijímač: vícefrekvenční GPS/GNSS, Glonass, Galileo
  • Voděodolnost: IP x7 (ponoření na 30 minut do hloubky 1 metr)
  • Výdrž: 26/32 hodin při náročném použití, 42/60 hodin v úsporném režimu (za lomítkem solární verze)
  • Mapy: Cyklo mapa Evropy (v Česku pravděpodobně vč. Topo Czech)
  • Vnitřní paměť: 16 GB
  • Smart notifikace: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Cena: 9 590/11 990 Kč (nesolární/solární verze)
  • Zapůjčeno od Pulsmetry.cz

Diskuse k článku (0)
Tagy: