Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

Nejvíc më překvapil ten růst v oblasti automotive. Měl jsem pocit, že kromě vestavěných navigací už snad všichni používají mobil - Waze, možná Sygic apod. Možná ještě kamery dash cams, ale ani tam nejde o nic světoborného a je tam spousta levné čínské konkurence. Nebo mi něco uniká?
Vaše jméno, přezdívka: 
Richard

Taky mě to překvapilo, ale ono nemusí jít jen o přenosné k navigace do aut, ale třeba i další komponenty, o kterých nevíme...
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

tipuji , že půjde o GPS moduly pro různé autonomní systémy , SOS call atd.
Vaše jméno, přezdívka: 
Radek

No, když má teda tolik peněz, proč takové chyby ve Fénixech 8? Když si může zaplatit armádu programátorů. Hlavně že má kačky.
Vaše jméno, přezdívka: 
Pepa

Myslim, ze to je jako v jinych odvetvich. Management rekl, ze F8 "musi" vyjit na konci srpna a to jestli nekdo tvrdil, ze to jeste neni odladene, nikdo neresil.
Vaše jméno, přezdívka: 
miras


U hodinek je to naštěstí něco jiného než u auta. Když má auto neodladěný software, může to stát i život...
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

V automotive se pouzivaji vsemozne validace, ktere zahrnuji i SW, pricemz funkcnost neridi ten samy SW, jenz je v infotainmentu, ale v řídících jednotkach. Navic je tam funkce self detectu, takze auto pozna, ze neco nefunguje a hned ti hlásí ikonou nebo přepnutím do nouzoveho modu. Je to krapet jina branze, nez hodinky.
Vaše jméno, přezdívka: 
Mirek
Zpět na článek