Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

Tieto stránky by sa mali dostať do širšieho povedomia ľudí, ktorí by si pred kúpou hodiniek mali poriadne zvážiť, či sa daný model oplatí kupovať alebo nie. Sem tam si na youtube vypočujem podcasty od českého politológa Robejška, ktorý kritizuje súčasný systém a všeobecne aj výrobcov tovaru. Títo sa riadia príslovím „Náš zákazník, náš zdroj“ a urobili si zo svojich zákazníkov len zdroj na vyciciavanie peňazí, pričom im prestávajú dodávať tovar, ktorý má pre nich nejaký úžitok. Presne takýmto istým spôsobom operuje firma Garmin. Produkovanie zbytočných modelových rád hodiniek, ktoré neprinášajú pre zákazníka nič nové, iba stále vyššiu cenovku pre svoje vlastné obohatenie. Čím sa vytvára aj nadmerná produkcia elektroodpadu, ktorý má nepriaznivý vplyv na životné prostredie. A preto si treba zvážiť, či zo seba človek bude robiť blbca a dojnú kravu pre tieto mamonárske spoločnosti, nakupovaním stále nového a nového tovaru. Ja osobne som sa už poučil. Zaplatiť za hodinky povedzme 500€, čo zrovna nie je malý peniaz, ku ktorým sa výrobca po cca roku od vydania postavil tak, že nie je ochotný opraviť ani chyby, pridať softwareové funkcie, ktoré dostali o polovicu lacnejšie modely a namiesto toho radšej vydá akože „nové“ hodinky za ďalších 500€, ktoré sú z 90 percent totožné ako predošlý model, do ktorých len pridá softwareové funkcie, ktoré už predošlý model mal dávno cez update mať je na grcanie. Mňa osobne to v maximálne možnej miere odrádza od nákupu akéhokoľvek ďalšieho tovaru. Myslím, že aj mnoho iných ľudí, nakoľko má Garmin problém niektoré produkty vôbec predávať. Tá ignorácia zákazníkov na fórách a blokovanie diskusií, je len čerešničkou na tortičke. Aktuálny trend v Európskej únii je predlžovať životnosť tovaru a opravovať pokazený tovar a až následne riešiť jeho výmenu či vrátenie peňazí, čo sa odrzkadľuje aj na zákonoch o ochrane spotrebiteľa, ktoré sa novelizujú v každom členskom štáte EÚ. Dúfam, že EÚ zatočí krkom aj Garminu a prinúti ho poskytovať pre spotrebiteľov jednak jednoznačné informácie o dĺžke software podpory pre svoje produkty, prípadne prinúti určitý čas túto podporu poskytovať.
Vaše jméno, přezdívka: 
Filthy

Tohle je opravdu prasárna. Ještě Instinct 2X fungují dobře a snad vydrží ještě dlouho. Pak se poohlédnu po nějaké jiné značce. Nejspíše nějaký T-Rex od Amazfitu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Petr

Asi by mi ani tak nevadilo, že Garmin už nepodporuje tři roky staré hodinky (resp. dva roky u I2X), ale to, že jiné modely jako Forerunner 255 tuto podporu nejenže mají, ale dostávají i nové funkce. A myslím, že Instincty 3 dopadnou podobně - do budoucna bych moc novinek nečekal.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Hele, tady ten přístup: "tady máte hardware s betaverzí softwaru, který snad a někdy nějak doladíme a možná tam i něco přidáme" neskutečně ****, člověku se pořád něco mění pod rukama, navíc jak to programují opičáci, tak na jednu přidanou funkci jsou tři chyby, které *****, co fungovalo dřív. A to nejsou jen hodinky, ale i operační systémy, veškerá elektronika a auta. K dokonalosti chybí už jen to, aby si hodinky cucnuly peníze z uložené platební karty za to, že dostanou další upgrade. Edit: Slušně by to nešlo?
Vaše jméno, přezdívka: 
Titanus

Omlouvám se, ale vždy mě strašně na**, když vidím, jak Garmin m*** svoje zákazníky do p***** bez lubrikace zatímco se zdejší texty snaží vytvářet dojem, že po aktualizaci je ta ř** přestane bolet.
Vaše jméno, přezdívka: 
Titanus


Ano, také to sleduji, odstřelí se model a nechá se napospas. Na Garmin foru jsme nekolikrát apelovali, aby se dokočnil aspon poslední update, bohužel bez odezvy, hlavně že se chrlí nové modely!
Vaše jméno, přezdívka: 
Zdenek
Zpět na článek