trénink

Tipy a postřehy

Jízdy byly měřeny na hodinkách i navigaci s připojeným hrudním pásem HRM-Run2

Stejná aktivita, stejné vstupy, a přitom rozdílné hodnocení tréninku
Fitness

S tréninkem byste to neměli přehánět a myslet také na odpočinek (foto Mirek Procházka)

Doplněk Výkon ukazuje kromě stavu tréninku také vaši tréninkovou zátěž. To abyste poznali, zda to s pohybem už moc nepřeháníte, nebo naopak máte pořádnou lenoru
Fitness

Test najdete v menu Trénink běžecké aktivity

Laktátový práh označuje intenzitu cvičení, při které se začne akumulovat laktát (kyselina mléčná) v krevním řečišti. Díky testu v hodinkách zjistíte, při jaké tepovce se začne stupňovat vaše únava
Fitness

Od určité tepovky roste usazování laktátu v krvi strmým tempem

Jde v podstatě o hranice, kdy vaše tělo přechází do anaerobního pásma a jede na kyslíkový dluh
Fitness

Po jízdě nebo běhu se vám ukáže, jak dlouho byste měli regenerovat

Pokročilé modely hodinek jaké Fénix nebo Forerunner mají funkci Doba regenerace, která vám doporučí, jak se chovat po poslední aktivitě. Zda můžete trénovat jako obvykle, či zda máte odpočívat - a hlavně jak dlouho
Fitness

Po několika minutách běhu vám hodinky řeknou, jak jste na tom s aktuální kondicí

Fitness

Doplněk zobrazující aktuální počet intenzivních minut

Pokud máte hodinky Garminu s vestavěným optickým snímačem tepu, máte možnost si hlídat svou celkovou aktivitu nejen pomocí ušlých kroků, ale také minutami intenzivní aktivity. Co to je?

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - trénink