Co dělat, když počítač nerozpozná cyklonavigaci Edge a nechce stáhnout jízdy

3.6.2017
Několikrát se mi stalo, že jsem připojil navigaci Edge 705 k počítači a navigace se buď zapnula, nebo jen začala dobíjet. Neaktivoval se však režím mass storage, který umožňuje stáhnout data do deníku Connect. Garmin má řešení pro všechny modely Edge
Edge 705

Některá zařízení, jako Edge 705, mohou dělat problémy při připojení k počítači

Tento problém se u mně objevoval sporadicky, před pár dny se mi ale Edge nechtěl k počítači připojit ani na desítky pokusů - a to dokonce na několika noteboocích a s různými kabely miniUSB. Naštěstí jsem na supportu Garminu našel řešení - a funguje!

Jak na to?

  • Odpojte Edge od počítače a vypněte jej
  • Stiskněte a držte patřičné tlačítko:
    • Edge 20: START/STOP (pravé horní tlačítko)
    • Edge 25: START/STOP (pravé horní tlačítko)
    • Edge 200: PAGE/MENU
    • Edge 500: PAGE/MENU
    • Edge 510: LAP/RESET
    • Edge 520: LAP/RESET
    • Edge 605: Držte joystick v horní pozici
    • Edge 705: Držte joystick v horní pozici
    • Edge 800: LAP/RESET
    • Edge 810: LAP/RESET
    • Edge 820: LAP/RESET
    • Edge 1000: LAP/RESET
    • Edge Explore 820: LAP/RESET
    • Edge Explore 1000: LAP/RESET
    • Edge Touring/ Plus: LAP/RESET
  • Připojte navigaci k počítači
  • Počkejte, než počítač zařízení rozpozná - to může trvat až 30 sekund
  • Pokud se bude chtít instalovat USB ovladač, nainstalujte jej
  • Uvolněte tlačítko
  • Nyní bude Edge fungovat v režimu mass storage - dostanete se do vnitřní paměti a současně jej rozpozná i deník Connect

Od tohoto okamžiku by připojení k počítači zase mělo fungovat normálně.

Zdroj: 
Garmin